Terve!!!
1777495.jpg
Mulle kuuluu hyvää, tai kuuluu vaan silloin kun mua huvittaa ;) Tuossa yksi päivä meillä kävi kylässä korvakeiju :) Mä en enää siis oo mikään luppis!
1777497.jpg
Viikko sitten kävin kylässä Juju-koiran luona. Meno oli melkoista, mua välillä vähän jänskätti, mutta keksin kipittää pikku koloon ja sieltä ärjyin ja haukuin ja kiusasin :)
Juju toimi välillä lapsenvahtina...
1777505.jpg
Kukkuu!
1777509.jpg

Maanantaina mä näin mun ikioman Heili-siskon :) Ja vähänkö meillä oli lystiä!!! Leikittiin ja peuhattiin ihan hirmuna!
1777521.jpg

1777529.jpg

1777531.jpg
...niin kauan, että simahdettiin nurmikolle :)

Oon nä Eeviäkin kiusannut. Pari kertaa se on suuttunut mulle ihan oikeasti...pakko kait sitä on sitten alkaa totella, höh.

Ja tiiättekö, eilen musta tuli ihan oikea agility-koira! Mä kävin pöydällä, möyrin putkesta ja vyöryin puomia pitkin =D Mä oon harjoitellut myös sivulle-tuloa. Aika hauskaa, kun saa kehuja ja namuja.
Mutta moro, mä meen nyt!
1777524.jpg