Tänään taas agia :) Mulla oli jotenkin laiska olo, ja yritystä meinasi puuttua hommasta. Ja eihän siitä sitten tietenkään mitään tullut. Ekaksi kokeiltiin pelkkää sarjaestettä, se meni upeasti kun annoin Eeville tilaa (jättäydyin hieman jälkeen) ja hoin hyp-hyp-hyp-käskyä.
Itse rata oli meille paljon haastavampi kuin osasin aavistaakaan. Se oli sellainen kiva revitysrata, ja enhän minä kompura pysynyt taaskaan raketin perässä. Mä olin auttamattomasti monessa kohdassa jäljessä, ja kun olin päättänyt etten kumminkaan ehdi, niin en tietenkään ehtinytkään. Todella epätoivoista....mutta hauskaa :D Jonna kehoittikin pariin otteeseen menemään Markus Pöyhösen oppiin :D juuh, pitänee harkita :)

Illan päätteksi hilluttiin pellolla ja testailtiin uutta tissikumia (Kiitos Eeva, se on huippu! ). Treenailtiin seuraamista (namilla), jättäviä, luoksetuloja ja kaukoja. Kaikki sujui, paitsi kaukoissa ei meinannut nousta maasta istumaan (kuuma?). Eevistä oli ihan superia pilettää ja tappaa tissikumia, ja niinpä se menikin vähän överiksi....
Ja sitten piti taas kilahtaa emännälle, jolla hävisi korvat täysin, varasti agi-kentälle (taas!) ja kaahaili siellä ihan onnessansa. Menin autoon ja lähdin peruuttamaan pois, niin johan tuli kiire. Sitten vielä hetki mietiskeltiin, että onko neidillä asiaa kyytiin vai ei.
Nyt ollaan taas pientä ja nöyrää, mutta jäi jätskin rippeetkin saamatta. Pyh tuollaista, joka ei mitään usko.
(Vaikkakin  agi on vaaan niiiiin kivaa!!!!)

Nyt saa helteet tulla, sen verta hieno viilennysloimi saatiin :)