Meidän surkean viikonlopun kruunasi 3-luokan eka nolla ja sijoitus 3/19

Yhteensä siis viisi starttia, joista neljä hylkyä, kolme rosvoilua, ja nilkkakin meni sunnuntai aamuna Sad (tehtiin lämmittelyesteitä nurmikolla, palkkasin eevin patukalla, tuli niin lujaa kohti, että törmäsi minuun, mulla taittui ja rusahti nilkka ja kaaduin komeasti) Kipeällä ja turvonneella jalalla kuitenkin onnistuimme nappaamaan ekan nollan, joka tuli täydellisenä yllätyksenä. sain niin puhtia, kun huomasin, että koiruus pysyy lähdössä, että sinnillä sitten kinkutettiin Very Happy
Lauantaina eka radalla Eevi rosvosi, ja minä tyhmä menin perään. Hylkyhän siitä tuli. Tokalle radalle vein koiran niin vihaisena, ettei raukka uskaltanut varastaa, muttei myöskään irronnut, joten kolme kieltoa ja hylky. Piirinmestaruus joukkueradalla oltiin viimeinen meidän joukkueen koirakko, yksi hylky oli alla, joten meidän oli pakko yrittää pelastaa joukkue (Joukkueessa neljä koirakkoa, joista yksi saa epäonnistua). No, Eevi varasti todella törkeästi, mutta oli pakko vain sännätä perään. Jouduin ohjaamaan erilailla kun olin aatellut, tein hulluna töitä, että saan Eevin oikealle esteelle, ja sitten yleisöstä kuuluu "EEEEIIIIII!!!!!" Olin siis ohjannut vahingossa esteen väärin päin Laughing Noh, rata olikin muuten tosi hieno Rolling Eyes Eka kerta kun muistin radan väärin, ja tottakai juuri silloin oli muidenkin pää pölkyllä...
 
Sunnuntaina eka radalla mulla meni taas hermot rosvoiluun, enkä päästänyt Eeviä radalle ollenkaan. Tuomari katsoi tuimasti pitkään meidän perään, että vienkö Eevin vajan taakse ja teen siitä rukkaset Laughing nakkasin koiran häkkiin, jossa sai odotella seuraavaa starttia. Lähdössä vielä murisin ja olin tosi tiukka, ja rata oli ihan huippu!!!!!! Jeeeee!!!! Very HappyVery HappyVery Happy Nyt on eka SM nolla kasassa Wink